Tuesday, October 5, 2010

I'm Back

Hui...lama aku tinggalkan alam blog ni...byk sebab, sibuk dgn keje, life libang libu dibuatnye..ha..ha
Apa pun aku rase perlu ada satu platform yang aku boleh menulis..setakat ambik gambar je tak lengkap rasanya.
Teringat ceramah Buat Duit dengan Menulis...mungkin aku tak sampai tahap tu, tapi kalau tak dipecahkan ruyung, manakan dapat sagunya...

Insyaallah aku akan menulis serba sedikit tentang pengalaman berjalan-jalan ke kota London dan Paris, bicara tentang kerja....
Aku rasa bila rasa sedih, bila susah hati, kena ada something yang boleh buat aku gembira, dan jika menulis dalam blog dapat menenggelamkan aku dalam kegembiraan yang sementara, biarlah aku abadikan dalam tulisan dan juga gambar.
Pengalaman melancong ke London dan Paris pada diriku adalah sesuatu yang sangat menggembirakan. Sekurang-kurangnya aku dapat melihat warna budaya, ekpressi dalam suasana yang berbeza berbanding pengalamanku berjalan ke Bangkok mahupun Indonesia.
Dalam 2 minggu bercuti aku dapat relaks dari memikirkan soal tekanan kerja dan juga hidup bersendirian.

Aku tak suka sangat citer tentang orang...itu pasal aku lebih suka biar gambar bicara...

No comments:

Post a Comment