Wednesday, October 6, 2010

Rumah Mara, Gloucester Road, London

Inilah dapur yang banyak berjasa pada kami. Kat sini la k.Ima menunjukkan keterrer-an nya masak nasik, telur dadar, sardin..mee megi...Bolehla nak save duit sket..
Ni meja makan, sofa kat belakang tu paling best nak landing...sambil tengok MTV...masa tu video Lady Gaga la yang meletop-letop ha..ha.
Bilik ni aku tidor sorang je...1st day teringat jugak kot ada Drakula ke...ha..ha..tapi dah penat berjalan..tido tak sedor diri....
sambung
Akhirnya dekat kul 12.30 pagi baru sampai kat Rumah Mara, Gloucester Road (sebutan Gloster) je.
Penat letih..tapi sampai je rumah Mara, aku rasa selamat, selesa...sama macam kat Shah Alam gak..he..he.
Tukar baju..nak mandi tak sanggup..sbb rasa sejuk w/p rumah tu ada heater..bilik aku pun ada satu heater..pasang baru bleh tido..kalu tak memang sejuk..berselimut je..
Besar rumah Mara ni...siap ada dapur...pinggan, periuk..nak masak sumer cukup. Aku bawak beras, kawan aku bawak sardin, makanan dalam tin...woh...tak rasa mcm melancong pun..takpe duit belen boleh shopping..he..he
Tido2...
Bangun pun bila member ketuk pintu bilik..bangun makan nasik...rupanya kawan aku mie ngan k.ima dah siapkan nasi dengan sardin...berselera jugak..maklumla sejuk.. Sehari sekali mesti makan nasi...kalau tak pagi..malam makan nasi.
Kitorang bincang la..nak pegi mana, tapi tak nak rush sebab aku cuti dekat dua minggu..hu..hu lepak London 2 minggu...best2..
Lupa jap kat keroje...

No comments:

Post a Comment